, Czarli i Lola bajki 

Czarli i Lola bajki

Narzędzia « Ankiety i Badania On-line

Temat: *LIPCOWE SŁONECZKA* część 13
Ana jak czytam o wymyslonym przyjacielu to od razu na myśl przychodzi mi bajka "Charli i Lola" z kanału dziecięcego. Nikoś uwielbia tą bajkę. Lola ma tam również swojego wymyślonego przyjaciela, którego nikt nie widzi. Nikodem jak na razie tego nie załapał Fajnie, ze mała ma wybujała wyobraźnie, przynajmniej nigdy nie będzie sie czuła samotna

A co do prezentów na urodziny to kupimy małego hulajnogę...już w zeszłym roku miał dostać. Imprezkę robimy 18 lipca, zaprosiliśmy męża siostry z rodzinami, chrzestnych, przyjaciół z synkiem no i oczywiście będą dziadkowie. Jeśli ktoś będzie się pytał co dla małego to najlepiej kasę wówczas uzbieramy na "prawdziwy" rowerek. Oczywiście rowerek jestem w stanie kupić sami, ale po co goście mają dawać tysiące zabawek, *****ołeczek skoro mały ma tego ful! Nie mam już nawet gdzie chować tego wszystkie mataklosy Ciuchy również mile widziane bo przydadzą sie prędzej czy później.
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=59955



Temat:
sporo w tym racji. Nasza Amelka tez uwielbia swoj ukochany kanal telewizyjny cbeebies, na ktorym sa faktycznie wspaniale i cudowne bajki (m.in.jej ukochana Charlie i Lola) ale zauwazylismy ze jak w wakacje przesiadywala za dlugo przed telewizorkiem, to a) nie miala ochoty wyjsc na dwor i poszalec na swiezym powietrzu, b) zaczela sie zachowywac troche dziewnie czyli nie sluchala co do niej mowily, nie wykonywala prostych polecen, jakas oglupiona normalnie. Wiec nalozylismy embargo na bajeczki i wolno jej ogladac tylko Charliego i Lole i Scoobiego. Czyli 45 min dziennie przed kapaniem.
Źródło: naturalnemetody.fora.pl/a/a,1373.html


Temat: Telewizja szkodzi czy pomaga?
wydaje mi się, że odpowiednie programy i odpowiednia ich dawka dla dzieci nie powinna szkodzić a pomagać... moja córka 2,5 roku ogląda i lubi niektóre bajki na bbc cbeebies na Charlie i Lola czy Smyki i nie sa złe dla takiego dziecka. Ucza i bawią i wydaje mi się, że powiększają jej słownictwo. Natomiast nigdy chyba nie włączę jej Cartoon net. bajki są tam chore... Ale jak wszędzię - co za dużo to nie zdrowo!!

Wysłany: Dzisiaj 23:04
Narobiłam trochę błędów - sorry



__________
Poprawiłam
Makrauchenia
Źródło: gminaostrow.eu/viewtopic.php?t=702


Temat: Nasze 2letnie szczęścia

a tak apropo bajek, moja Ania jest zakochana w Noddym i POKO , i braciach Koala i Śwince Pepie a moja w charlie i lola i traktor tom no i dobranocny ogród

i wąłsnie zakupiłam dla niej lalkę Lolę
bedzie na prezencik jak znalazł

a z innej beczki od wczoraj wieczorem oli robi takie luźne qpki (nie biegunka) i mega śmierdzące
dzisiaj zrobiła 3 razy
nie iwem co to
Źródło: babskieforum.pl/viewtopic.php?t=2492


Temat: wątek leniwcowy <buahaha>
co do zabawek to moja miała taka szmacianke Lole z bajki charlie i lola... i misia małego dostałam w ives rocher
nosiła je wszedze i jej minęło a balismy soie ze je nieprzejdzie i w razie w lole dokupimy ale misie juz nie...jest spokój
ale.....zabrała 3 miechy temu od ani psa i teraz masakra z psem przedwczoraj go szyłam bo sie rozwalił
wszedzeie go włóczy
Źródło: babskieforum.pl/viewtopic.php?t=3226


Temat: Ocenianie
Hm, Charlie.

Nick: 10/10 Oglądałam kiedyś tam z bratem bajkę "Charlie i Lola". Zajefajna xD
Avatar: 10/10 ^w^
Podpis: 8/10 Takie z deka nie pasujące.
Rel: 0/10
Źródło: wilki94.fora.pl/a/a,3060.html


Temat: Ulubiona postać z kreskówek xD
Charlie i Lola
I jeszcze lubie Wiskersa czy jak to sie pisze
zmuszona jestem do ogladania tych wszystkich bajek przez mojego mlodszego braciszka
Źródło: mportalik.net.pl/viewtopic.php?t=2551


Temat: Nasze 2letnie szczęścia
bylismy na zakupach dzisaj i kupilismy olisce na urodziny wietrzny dzień kubusia puchatka
ciekawe czy sie tym zajmie
ale musi jeszcze miesiąc poczekac
kupiłaM JEJ TEZ KSIĄŻKĘ CHARLIE I LOLA bo uwielbia ta bajke i te puzzle drewniane z uchwycikami - teletubisie
Źródło: babskieforum.pl/viewtopic.php?t=2492